Spring Stewardship Hub

Thank you for supporting your school community through Spring Garden Stewardship! Spring garden care is needed 5-7 days a week, sometimes including morning and afternoon visits, depending on the weather. With guidance and support from GTT staff and your school’s Garden Lead team, stewards are asked to open or close garden hoop covers, and to monitor moisture and water as needed. Click your school below for weekly guidance and access to the Virtual Garden Notebook.

Please note that these pages are NOT password protected. We ask that you do not share contact or calendar information.

¡Gracias por apoyar a su comunidad escolar a través de Garden Stewardship! El cuidado de la huerta de primavera es necesario de 5 a 7 días a la semana, a veces incluyendo visitas por la mañana y por la tarde, según el clima. Con la orientación y el apoyo del personal de GTT y el equipo de Garden Lead de su escuela, se les pide a los voluntarios que abran o cierren las cubiertas de los mini invernaderos y que controlen la humedad y el agua según sea necesario. Haga clic en su escuela a continuación para obtener orientación semanal y acceso al Cuaderno de la Huerta Virtual.

Tenga en cuenta que estas páginas NO están protegidas con contraseña. Le pedimos que no comparta información de contacto o calendario.